Klacht Tele2: Reparatieservice van Tele2

Nanke

Ik ben al jaren klant bij tele2 maar nu begint mijn broek toch echt langzaam af te zakken. Ongeveer een jaar geleden heb ik mijn abonnenment verlengt bij Tele2 en heb ik een Samsung Galaxy S3 gekregen. Ik heb het toestel een half jaar lang kunnen gebruiken zonder problemen. In het afgelopen half jaar heb ik het toestel al 4x terug moeten sturen voor reparatie.

Ik heb voor de volgende punten mijn telefoon terug moeten sturen:
Kappote oplaad connector
Defecte sim-kaart reader
Defecte hardeschijf

Het probleem met de connector was na 2x verholpen.
Mijn harde schrijf is weer kapot en ik begin zo ondertussen een beetje moedeloos te worden. Ik kan straks weer 16 euro aftikken voor de verzending van het toestel om het 2 weken kwijt te zijn. In totaal ben ik mijn telefoon al 10 weken kwijt geweest aan reparaties. Ik wil gewoon heel graag een goed werkende telefoon, in de reparatieservice heb ik geen vertrouwen meer

Graag zou ik een nieuwe telefoon willen ontvangen, want ik heb er geen vertrouwen in dat deze telefoon het ooit nog goed gaat doen.
Of ze mogen mijn contract eerder verlengen en mij daarbij een Samsung Galaxy S4 'geven'. Op dit probleem na ben ik altijd wel zeer tevreden geweest over tele2.
Het gaat hierbij over een eerdere verlening van een paar maanden.

Is dit allebei niet mogelijk, dan wil ik graag van mijn contract af. Want dan ben ik er klaar mee. Heb een hoop positieve mond op mond reclame voor ze verspreid en als ze mij dan in de kou laten staan, dan ben ik er klaar met ze.

Ook een klacht indienen over Tele2?