Klacht Tele2: Samsung Galaxy S II plus/Tele2

Liques

Beste mevrouw/mijnheer,

In augustus heb ik een nieuw mobiel telefoon abonnement afgesloten met een daarbij een Samsung Galaxy SII Plus telefoon. Vanaf dag 1 is de telefoon niet goed en valt uit. Hij is de eerste keer 4 weken weg geweest voor reparatie. Na terugkomst , was het probleem niet verholpen. Na contact is de telefoon weer opgestuurd ter reparatie. Gister heb ik hem terug gekregen. Vandaag is de telefoon in 3 uur tijd al 2 keer uitgevallen en is dan niet meer aan te krijgen, zonder dat eerst de batterij er uit gehaald wordt. Het probleem is dus weer niet verholpen!!. Na veel het afgelopen uur heel veel heen en weer bellen tussen de klantenservice van Tele2 en reparatieservice "Proassist" , moet ik nu weer mijn telefoon opsturen voor reparatie. Ik heb dus een nieuwe telefoon gekocht, die vanaf dag 1 kapot is en die ik nu voor de 3e keer moet opsturen. Ik heb niet meer zo veel geloof in een reparatie.

Nieuwe, goed werkende telefoon

Ook een klacht indienen over Tele2?