Klacht Tele2: Schandalig!

Klachtnummer
# 403940
Gebruiker
Nur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Internet abbonement aangesloten... vervolgens bijna 1 maand moeten wachten en nog steeds geen internet. Ik word niet geholpen het enige wat ik te horen krijg is u hoort van ons.. vervolgens helemaal niks.. mijn internet zou 21 nov geactiveerd zijn nu geven ze weer aan een week te moeten wachten. Ik vind dit schandalig!! Niks van ze ontvangen.. ze geven aan dat mij bedenk tijd voorbij is!! Dus ik zit aan ze vast en ze leveren geen internet of communiceren helemaal niks. Wat moet
Ik nu???

De oplossing

Zsm internet!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen