Klacht Tele2: Seniorenmishandeling zonder enige coulance

Klachtnummer
# 404985
Gebruiker
tele2ziek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mw. (78) heeft 23-04-2019 middels online formulier abo opgezegd. zij incasseren nog steeds, zij vinden dat een abonnement pas is opgezegd als hun dit zo vinden. ( geciteerd ) het is nu 28-11-2019. omdat mevrouw een AOW heeft en gewoon niets meer overhoudt heeft zij twee maal het bedrag laten storneren. gevolg: geen herinnering(en) geen aanmaning maar direct door naar BOS incasso. Wist u dat BOS gewoon een speciaal tabje heeft voor TELE2??? ze schofferen mevrouw en laten haar vaak langer dan een half uur aan de lijn hangen. wie pakt dit op en aan??

De oplossing

dat mevrouw haar geld retour krijgt en een excuses voor het feit dat ze hun zaken niet op orde hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?