Klacht Tele2: sim kaart niet meer actief

Klachtnummer
# 160138
Gebruiker
arndtz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1 maart nieuw abonnement afgesloten, 2 maart sim kaart ontvangen en na een week nog geen nieuwe tel, na bellen kregen we te horen dat ze in bestelling stonden en uitgeleverd werden zodra leverbaar was, na paar dagen weer bellen toen lag de tel bij de koerier in het depot, gevraagd of hij dan bezorgd kon worden maar was moeilijk moesten wachten, 14 maart eindelijk de tel ontvangen 16 maart willen we hem activeren ook gedaan volgens de instructies wat blijkt geen netwerk dag erop gebeld , we hadden de kaart binnen 14 dagen moeten activeren, wel lastig als de tel niet geleverd word natuurlijk. Fout tele 2 lijkt me, weer bellen gaven de fout toe en zouden een nieuwe sim sturen wat weer max 5 werkdagen kan duren, al met al mooi praatje bij afsluiten abonnement maat daarna kun je het uitzoeken maar moet wel gewoon facturen betalen, waardeloos dit. Dit is de korte versie van hoe het gegaan is want zijn meerdere telefoon gesprekken geweest.

De oplossing

Dat er een compensatie komt vanuit tele 2

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen