Klacht Tele2: Simonly

Klachtnummer
# 135196
Gebruiker
Sofia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Indien je onder de oude contactvoorkeuren walt betaal je al gauw 40€ meer dan een andere contractant indien je hiervoor belt wordt er een downgrade uitgevoerd zodat ze het "later" weer kunnen upgraden ivm het vernieuwen van het systeem waarmee ze momenteel werken. Ruim 4 weken later is het probleem niet opgelost en wie mag er voor de osten opdraaien.... Ikke natuurlijk, zit nu al ruim €60euro over m'n bundel aangezien er een tuthola aan het werk was en het gedowngrade heeft naar 300minuten ipv onbeperkt. Na 9x gebeld te hebben en iedere keer voor minimaal een uur aan de lij te zegge word ik afgescheept met de medeling je bent. Niet de enige en we weten niet hoelang het duurt. Probeer niet over je bundel heen te gaan want we kunnen je niet garanderen dat het gecompenseerd gaat worden... Tjoe tjoe wat een top organisatie. mijn advies aan ieder SLUit NOOIT EEN CONTRACT AF BiJ TELE2. Wat een k*t organisatie is het!!! Laag geschoold personeel en zeer klant onvriendelijk.

De oplossing

1. Onbeperkt bellen weer Activeren
2. De reeds gemaakte kosten crediteren
3. Mijn bestede tijd aan het Bellen etc compenseren
4. Binnen 3 werkopdrachten contact met een supervisor met oplossingen!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen