Klacht Tele2: slachtoffer van sms-dienst

Klachtnummer
# 169652
Gebruiker
Merel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft met haar mobiele telefoon voor € 612,90 kosten 'gemaakt' vanwege een zogenaamd abonnement op een sms-dienst. Bij navraag bij Tele2, bleek dat dit om het bedrijf Cructiq AG zou gaan. Mijn dochter heeft zich nooit bij deze SMS-dienst aangemeld en zelfs nog nooit een SMS van hen ontvangen. Cructiq heeft aan Tele2 een zgn 'bewijs' van aanmelding gestuurd in de vorm van een excel-sheet. Als bewijs acht ik dit niet afdoende, aangezien iedereen een excel-sheet in elkaar kan 'knutselen'. Bovendien heeft mijn dochter zoals gezegd nooit een product of dienst van Cructiq ontvangen. Tele2 schuift de verantwoordelijkheid af op Cructiq.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk volledige retournering van de gemaakte kosten a euro 612,90

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen