Klacht Tele2: Slecht internet en in Belgie zelfs geen internet

Claudia99

Na 7 jaar Tmobile overgestapt. Naar Tele 2. Grootste spijt van mijn leven. In Nederland heel vaam geen of slechte internetverbinding. En ben vaak in Belgie, daar doet die het helemaal niet. Aantal keer gebeld met klantenservice, is mij beloofd dat als het nog keer gebeurd ik het contract mag ontbinden. 2 weken later weer problemen, gebeld om contract te ontbinden, hele asociale medewerker die zegt dat het niet kan en dat het nooit is afgesproken. Ik moest maar klachtbrief schrijven, terwijl ik live zonder internet zit. Hangt ze op. Bel ik weer 10000 keer kastje naar muur gestuurd. Ze willen me. Niet helpen. TELE 2 is waardeloos en ik zit er nog 2 jaar aan vast. Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen, zelfs in Afrika is het internet 1000 keer beter!

Per direct contract ontbinden met Tele 2 en overstap naar Tmobile zoals eerdere collega mij beloofd had! Dat kon zij regelen omdat ze nu gefuseerd zijn.

Ook een klacht indienen over Tele2?