Klacht Tele2: Slecht voor klant

Klachtnummer
# 409456
Gebruiker
naad
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meerdere keren proberen betaaldatum te wijzigen elke keer van kastje naar de muur .. probeer 3 dagen uitstel te krijgen dat lukt ook niet ze komen klant nergens mee tegemoet aangezien ik meer dan 2 jaar klant ben

De oplossing

Tegemoet komen voor klant

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen