Klacht Tele2: Slechte administratie en Service Tele 2

Manuela1998

Inmiddels mijn zoveelste klachtenbrief naar Tele 2.
Ik heb (zoals bijna gewoonlijk) problemen met de betalingen.
Thuis kreeg ik een brief opgestuurd dat ik moest voorkomen om afgesloten te worden. Toen heb ik gelijk naar de klantenservice gebeld omdat ik alles netjes had betaald. Volgens Ronald (klantenservie medewerker Tele 2) had Tele 2 een fout gemaakt op de administratieafdeling en is mij verteld (via de mail en telefonisch) dat ik de brief als onverzonden mocht beschouwen. De maanden juli en augustus waren volgens Tele 2 niet volledig betaald. Dit klopt niet want ik heb in die maanden de bedragen over gemaakt van 63,55 euro en 44,09 euro. Bij tele 2 stond dat een deel van de bedragen wel betaald waren. (40,55 en 23.09 waren betaald) als je het openstaande bedrag + het betaalde bedrag doet kom je uit op het bedrag dat van mij rekening afgehaald is. 23 +40.55 = 63.55, 23.09 = 21 = 44.09. Een fout in de administratie dus!

Helaas werd ik 2 weken later alsnog afgesloten!! Toen heb ik weer gebeld met de klantenservice en die vertelde mij dat het een fout was en dat ik binnen 4 uur weer aangesloten zou worden. Dit was niet het geval. In de middag heb ik weer contact met Tele 2 gehad en heb ik een erg onbeschofte klanten medewerker aan de telefoon gehad genaamd Lianne. Zij vertelde mij dat de mijn administratie niet op orde was en hing mij zomaar op terwijl ik nog midden in een gesprek zat.

Hierna heb ik gesproken met een andere medewerker die mij wel begreep en ook vertelde dat ik weer aangesloten zou worden binnen 4 uur. Dit gebeurde weer niet. Inmiddels 5 telefoontjes verder en nog steeds niet aangesloten. Iedere medewerker vertelde mij iets anders. Ik heb netjes de betalingsbewijzen opgestuurd. 4 medewerkers hebben mij beloofd dat ik aangesloten zou worden. En dit is elke keer niet het geval geweest. Ik betaal bijna 50 euro in de maand om onbeperkt te kunnen internetten en bellen en kan hier al bijna een week geen gebruik van maken! Tele 2 schaam je! Ook word mij verteld dat mijn verzoek pas over 10 dagen word verwerkt. Dat betekend dat ik nog 10 dagen zonder internet en bellen zit. De administratie van tele 2 is erg slecht en de klanten service medewerkers zijn niet allemaal hetzelfde opgeleid/ ingelicht.

Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt!

groet,

Manon Slagt

ten eerste dat ik weer word aangesloten.
ten tweede at mijn aansluitingskosten zoals beloofd worden vergoed door tele 2
ten derde dat tele 2 zoals beloofd mij een vergoeding geeft voor de dagen dat ik zonder internet heb gezeten.

Ook een klacht indienen over Tele2?