Klacht Tele2: slechte communicatie

Klachtnummer
# 68436
Gebruiker
inkie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over tele 2 ik ben twee weken terug voor de eerste keer afgesloten omdat een factuur niet betaald was oké kan gebeuren heb na contact te hebben gehad het gelijk aan me budget beheerder door gegeven en meteen betaald de volgende dag gebeld en bedrag was binnen en ik was na 3 uur weer aangesloten ik had toen nog een restant van 40 euro open staan daar had ik een regeling mee gemaakt dat ik dat na de 20 ste zou betalen ik was blij dat alles Hey weer deed nog geen 5 dagen later sluiten ze me weer af en hebben ze het door gestuurd naar het incasso bureau bos incasso ik neem dus contact op met de de incasso bureau om te vragen wat er was want had namelijk de 17 de al het restant bedrag over gemaakt aan tele 2 bos vroeg mijn om een betaal bewijs en die heb ik dus gestuurd en kreeg de bevestiging dat het goed was en ze hadden het goed was maar nu reageerd tele 2 gewoon nergens meer op en ik zit nu al die tijd zonder de diensten terwijl il mijn wel aan de afspraken hou

De oplossing

Ik zou graag aangesloten willen worden ik heb er alles aan gedaan en me aan de afspraken gehouden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen