Klacht Tele2: slechte service

Klachtnummer
# 142099
Gebruiker
Heinz Hoving
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 1 oktober heb ik een totaalpakket van Tele2. Niets dan ellende. Betreft tv. Aantal keren gebeld met het 020 nr. De mensen die daar zitten hebben geen kennis van zaken, en moeten iedere keer een collega vragen. Na vele testen uiteindelijk maar resetten, wat niet helpt. Vanaf het begin niet goed gewerkt. vanaf zaterdag 28 november geen tv. Terugbelservice afspraak niet nagekomen. Uiteindelijk wel gebeld. donderdag 3 december nieuwe decoder ontvangen. Vrijdag geprobeerd aan te sluiten. Ben zelf aan de gang gegaan. Er was geen handleiding bij. Kon niet verder, omdat er een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd werd. Het weekend waren we weg. Zit nu op de website van Tele2 voor het klachtengormulier te zoeken. Bereikbaarheid slecht. Live chatten is niet waar, je zit gewoon met de computer te chatten, die iedere keer aangeeft dat hij het niet snapt. M.a.w. Service slecht, bereikbaarheid slecht, buiten het betaalnummer Maar daar is niet de oplossing

De oplossing

Ik wil van het Tele2 abonnement af. Zolang ik dit abonnement heb, ben ik op sociaal media aan het uitleggen, om zich te bedenken om lid van Tele2 te worden. Iedere actie van mijn kant wordt daar gemeld. Iedere actie van Tele2, wordt daar gemeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen