Klacht Tele2: Slechte telefonie

Klachtnummer
# 380206
Gebruiker
Sara2019
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte vaste telefoonverbinding. Valt weg, hapert, soms onbereikbaar.
Van Tele2 diversen kabels opgestuurd gekregen ook nieuwe modems. Mijn moeder (daar gaat het om) van 80 heeft zelfs nieuwe telefoons aangeschaft. Gevraagd om een monteur maar die komt niet gratis (79 euro). Dit loopt al bijna een jaar, gisteren het abonnement maar opgezegd, deze loopt pas in maart 2020 af. Boete 140 euro, dit kan toch niet? Het ergste is nog dat mijn moeder deze boete moet betalen van haar pensioentje

De oplossing

We hadden graag hulp gehad van ze, maar helaas..niks kan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen