Klacht Tele2: Slechte verbinding

Klachtnummer
# 102695
Gebruiker
PB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,

Hierbij dien ik een klacht in over de tv verbinding (en internetverbinding) van Tele2 die ter wensen overlaat.

Onze tv verbinding loopt regelmatig vast. Hierdoor staat het beeld meerdere seconde stil. Dit zorgt zoals u zich wellicht kunt voor stellen voor irritatie. Zo liep gisteren tijdens het kijken van een serie het beeld diverse malen vast. Dit is echter niet de eerste keer en waarschijnlijk ook niet de laatste. Op deze manier is het niet te doen een serie dan wel film te kunnen volgen. Door het vastlopen missen er steeds stukken, dit ervaren wij als zeer vervelend. Wij zijn dan ook van mening dat dit niet is wat wij van ons abonnement mogen verwachten. Normaal een serie/ film kijken zou toch moeten kunnen.

Ook onze internetverbinding is niet wat je zou mogen verwachten. Een erg spijtige situatie.

De oplossing

Sinds september 2014 maken wij gebruik van het Tele2 abonnement voor TV en internet. Deze heeft echter niet de eigenschappen die wij ervan mogen verwachten.
Op grond van bovenstaande zijn wij zeer ontevreden over de verleende dienstverlening van Tele2. Wij zijn van mening dat wij een goede tv verbinding mogen verwachten.

Ik verzoek ik u tot herstel over te gaan of met een alternatieve oplossing voor dit probleem te komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen