Klacht Tele2: Sony xperia z3 compact accu

Klachtnummer
# 81724
Gebruiker
ONBEKEND1994
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Net deze telefoon nieuw. Speciaal hiervoor gekozen omdat de accu duur zo geweldig hoog is. maar mijn telefoon gaat na de tweede keer opladen maar 1 dag mee bij zeer weinig gebruik.. Tele 2 en sony gesprekken maar enige oplossing die ze hebben is mobiel opsturen.. lijkt me erg snel na mobiel pas 2 weken in bezit te hebben. Hun leveren samen die telefoon dus lijkt het me dat hun ervoor moeten zorgen allebei dat de accu gewoon goed werkt, vooral als je dit meld als een geweldig pluspunt.

De oplossing

Nieuwe accu gratis, of nieuwe mobiel. Sowieso oplossing voor dit probleem en een goede accu en telefoon krijgen. Telefoon werkt voorderest goed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen