Klacht Tele2: storing in signaal, daardoor nagenoeg geen telefoon,tv, en heel traag internet

Klachtnummer
# 18783
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een 3 in 1 pakket. Telefoon, tv en internet.
Een dag voor kerst ontstonden er uit niet problemen. Uitzending gemist was niet meer te bekijken, leek wel vast te lopen. Na 1e telefoontje blijkt dat het signaal wat ik ontvang te traag is/verstoord is.In het 2e telefoontje gaf medewerker de schuld aan een update, 3e telefoontje medewerker belt, ligt niet aan update, deze is er nooit geweest. Stuurt monteur van kpn op oudejaarsdag. Deze kan niets vinden. Nu blijkt er ( na weer een telefoontje) een breuk in de kabel buiten te zitten. Beloofd wordt dat ik op vrijdag teruggebeld wordt. Niet gebeurd, dus afg. zaterdag zelf maar weer gebeld. Nu ligt het weer aan de monteur van de kpn die had niet tijdig een terugkoppeling gemaakt!!! Ik wordt a.s maandag weer gebeld. Na 5 keer telefonisch kontakt en evenzoveel verhalen geloof ik er niet meer in. Ruim 2 weken kan ik geen gebruik maken van mijn pakket, heb kosten gemaakt voor nieuwe bedrading en het herhaaldelijk bellen, maar het probleem

Gewenste oplossing

Mijn totaal pakket werkt weer naar behoren.
Ik ontvang de gemaakte kosten retour ven een compensatie voor het gemiste gebruik van mijn pakket

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen