Klacht Tele2: Storing TV

Klachtnummer
# 30684
Gebruiker
D.Sieval
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds enkele maanden hebben wij een slecht TV signaal. Regelmatig hebben wij helemaal geen signaal, internet doet het wel.
Regelmatig contact gehad met virtuele assistent en mdw aan de telefoon. Hebben geen onregelmatigheden geconstateerd en dingen gereset, maar nog steeds geen TV of een TV signaal die regelmatig uitgaat en dan weer aan. Erg vervelend als je een serie of film aan het kijken bent. Tijdens kijken van dvd geen problemen.

De oplossing

Een goed werkend modem of wat dan ook, maar wij willen zien waar we voor betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen