Klacht Tele2: Storing Uitzendinggemist

Klachtnummer
# 44490
Gebruiker
Wous
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds oktober storing in Uitzending gemist.
Na een aantal minuten loopt het programma vast. Er volgt een foutmelding. Bij het opnieuw opstarten van het programma gebeurt meerdere keren daarna hetzelfde.
Helaas via de klantenservice (forum, telefoon en twitter) amper reactie behalve dat ze hard aan het werk zijn.
Het probleem is bij Tele2 al sinds september '13 bekend.

De oplossing

Probleemloze werking van Uitzending gemist via de decoder van Tele2.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen