Klacht Tele2: te hoog factuurbedrag vorderen

Klachtnummer
# 132423
Gebruiker
sanderhelmond
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al ruim een jaar klant, en nu pas overgestapt op sneller(niet dus) internet van , 20mb naar 40mb. Blijkt nog langzamer te zijn, en ik krijg op factuur heraansluitingskosten gefactureerd terwijl daar nooit over gesproken is. Nu ook nog eens een eerste aanmaning gekregen van Bos Incasso, welke mij zegt mij meerdere malen bericht gestuurd te hebben terwijl dit niet zo is. Wat een manier om zo je klanten te behandelen zeg. Eerder hierover vraag ingestuurd op hun site (je kunt nl. niet anders reageren) en nooit reactie ontvangen. Ben niet van plan 25eu kosten te betalen en om klant te houden mag tele2 zeker tegemoetkomen hierin, en eens iets gaan doen aan de snelheid die men belooft maar niet kan waarmaken. Heb dit ook enkele malen gereclameerd.

De oplossing

factuur aanpassen, geen extra kosten in rekening brengen, en mogelijk gratis monteur sturen om ns te kijken hoe internet hier beter kan, heb hier meerdere malen over gereclameerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?