Klacht Tele2: Te veel betalen buiten de afspraak.

B. Ozturk

Ik heb drie telefoonabonnementen bij tele2 lopen waarvan 1 niet correct loopt in rechtswege. Ik heb mijn abonnement telefonisch (vroegtijdig) verlengd. Dit betekent dat mijn abonnement dus na afloop van het oude contract automatisch ingaat voor 2 jaar. Maar naar mijn verbazing ging het contract dus drie jaar geleden per direct in. Nu zit ik in het laatste (4e) jaar. Het laatste jaar is volgens tele2 mijn actie verlopen en betaal ik nu 49 euro per maand. Dit klopt dus echt helemaal niet. Ik heb telefonisch afgesproken dat ik een bedrag van 38 euro betaal en dat het abonnement pas in zou gaan in december 2015. Nou is er een bandopname gemaakt. Deze bandopname is aanwezig maar iedere keer krijg ik te horen dat ik de opname niet mag beluisteren. IK heb het RECHT om de bandopname te beluisteren als klant. Nòch heb ik van de consumentenbond begrepen dat ik ook het recht heb om een kopie van mijn contract in te zien!! Tele2 heeft er een zooi van gemaakt en kan mijn gegevens wellicht niet meer vinden. Ik krijg geen contract en GEEN bandopname gegevens. Ik weet niet waar ik aan toe ben. Waar staat op PAPIER dat ik 38 euro moet betalen en WAAR is mijn contract! Het klopt helemaal NIET en ik wil zo snel mogelijk geholpen worden want ik mis nu een paar honderd euro en dit was niet de afspraak. Tele2 kom a.u.b. de afspraak na. Daarbij komt kijken dat ik via facebook een onfatsoenlijk bericht heb ontvangen. Deze wil ik graag met jullie delen. Bij deze gebruik ik mijn rechten voor het beluisteren van de bandopname. Daarbij ook het recht om mijn contract in te zien.

Ik acht uiterlijk binnen veertien werkdagen een kopie van mijn contract.Ook wil ik graag de bandopname beluisteren.

Ook een klacht indienen over Tele2?