Klacht Tele2: Tele-2 blijft onterecht internet abonnementskosten eisen

Johan

Aug '15 overgestapt naar Ziggo. Abbgeld sept toch geïnd. Dit gestorneerd. Geen reactie. 1 dec incasso BOS. T-2 zegt dat de opzegging per 28 okt is ingegaan. Fout. Beargumenteerd bij BOS Incasso, bedrag werd gecorrigeerd voor nov, bleef over okt + incasso wat betaald is. 12 jan'16 brief BOS Incasso dat het afgehandeld is. 19 jan brief voor abb geld voor oktober. T-2, zegt dat geld altijd achteraf geïnd wordt, terwijl in de alg vw dit juist vooraf wordt gemeld!
Waar ik van baal:
1. Waarom T-2 mij in sept niet eerst een herinnering gestuurd had, dan was het gewoon betaald en geen extra kosten gehad
2. T-2 bijzonder onduidelijk is wanneer er abbgeld betaald moet worden, voor of achteraf
3. BOS Incasso zegt de zaak afgesloten te hebben, waarna T-2 toch weer met een navordering komt.
Dit wederom met T-2 gecommuniceerd via hun klachten formulier op 1 feb. Hier nog steeds geen reactie op gehad, ook niet na een reminder op 6 en 14 feb. Ze zeggen binnen 10 dgn te reageren?

Ik wil dat Tele-2 nu eindelijk eens ophoudt met dit hele circus en zij hun onduidelijkheden en onzorgvuldigheden op hun fatsoen trekken en deze zaak nu afsluit.

Ook een klacht indienen over Tele2?