Klacht Tele2: Tele-2 blijft onterecht internet abonnementskosten eisen

Klachtnummer
# 155473
Gebruiker
Johan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aug '15 overgestapt naar Ziggo. Abbgeld sept toch geïnd. Dit gestorneerd. Geen reactie. 1 dec incasso BOS. T-2 zegt dat de opzegging per 28 okt is ingegaan. Fout. Beargumenteerd bij BOS Incasso, bedrag werd gecorrigeerd voor nov, bleef over okt + incasso wat betaald is. 12 jan'16 brief BOS Incasso dat het afgehandeld is. 19 jan brief voor abb geld voor oktober. T-2, zegt dat geld altijd achteraf geïnd wordt, terwijl in de alg vw dit juist vooraf wordt gemeld!
Waar ik van baal:
1. Waarom T-2 mij in sept niet eerst een herinnering gestuurd had, dan was het gewoon betaald en geen extra kosten gehad
2. T-2 bijzonder onduidelijk is wanneer er abbgeld betaald moet worden, voor of achteraf
3. BOS Incasso zegt de zaak afgesloten te hebben, waarna T-2 toch weer met een navordering komt.
Dit wederom met T-2 gecommuniceerd via hun klachten formulier op 1 feb. Hier nog steeds geen reactie op gehad, ook niet na een reminder op 6 en 14 feb. Ze zeggen binnen 10 dgn te reageren?



De oplossing

Ik wil dat Tele-2 nu eindelijk eens ophoudt met dit hele circus en zij hun onduidelijkheden en onzorgvuldigheden op hun fatsoen trekken en deze zaak nu afsluit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen