Klacht Tele2: Tele 2 service echt niet

Edwin

Ik heb me telefoon rekening 3 weken geleden betaald van 3 mobiele abbonementen nu is tele 2 al 14 dagen de betalingen kwijt ik heb 3 weken lang gehoort van de klanten service van tele2 dat ze me niet kunnen helpen ik ben al 5 jaar klant nu sturen ze me door naar incasso buro om de betalings bewijzen door te sturen en inmiddels zijn de telefoons afgesloten en zitten er incasso kosten bij voor alle 3 telefoon nrs ik moet bezwaar maken tegen incasso kosten . Ik ben inmiddels radeloos, wat heb ik met een incasso buro te maken als ik me rekening optijd betaal !!!!!! En tele2 is het geld kwijt . Het word zo verteld van los het zelf maar op. Ik heb niet bedacht om meerdere rekening nrs te hebben en ook niet meerdere klant nrs maar tele2 kan me niet helpen treurig zo een service. Het is niet de eerste keer dat ze geld kwijt zijn en me telefoon afsluiten terwijl ik optijd me rekening betaald heb.

Tele2 los hetzelf maar op ik heb betaald

Ook een klacht indienen over Tele2?