Klacht Tele2: tele terroristen Tele2/vodafone/online/tmobile/ ziggo

bb

opnieuw blijkt dat tele2 niets gaat doen en geld blijft verdienen aan buitenlandse koop (0900) nrs terwijl zij dit ook kunnen blokkeren. boven genoemde providers verdienen miljoenen aan dit soort praktijken., hebben dagelijks zoveel opzeggingen dat er tonnen moet worden uitgegeven om het klanten bestand op peil te houden, ze lossen geen klachten op hebben een zeer slechte scoren mbt klant tevredenheid. Ik verwacht van een telecom,/internet/tv provider dat deze storings vrije diensten levert en klachten OPLOST ipv af te schuiven , natuurlijk moeten jullie hier aan verdienen, maar waarom geld verdienen aan illegale bedrijven in het buiten land die consumenten oplichten. , Maar nee zij storten liever geld terug aan die paar klanten die wel piepen, en de rest van de winst gaat in de zak van de rvc

dat de telecom providers eens doen en leveren waarvoor ze zijn opgeticht i.p.v. criminele activiteiten te BLIJVEN ondersteunen

bb

Ook een klacht indienen over Tele2?