Klacht Tele2: Tele2? Zeer klantonvriendelijk, weinig voorkomend tot aggressief toe.

Leen

Dit is een zeer klantonvriendelijk bedrijf. Op 17 mei zou mijn contract worden beëindigd. Mijn nieuwe provider zou per 1 mei gaan leveren. Tele2 heeft op geen enkele manier meegewerkt. Wel kwam er in april een brief dat ik binnen 14 dagen (!) mijn apparatuur diende op te sturen. Uiteindelijk begreep Tele2 dat dit niet handig is. Op 13 mei werd ineens de stekker eruit getrokken en heb ik daarna een tijd geen verbinding met internet gehad (en geen tv-signaal). Op 14 mei heb ik de apparatuur opgestuurd via PostNL (verzendcode aanwezig, foto's gemaakt, enz.). Vandaag komt er een aanmaning binnen met het dreigement dat er 99 euro in rekening wordt gebracht. Het kostte moeite om de persoon van Tele2 te overtuigen dat de fout toch echt helemaal bij dit bedrijf ligt, want als je de Track&Trace-code intikt krijgt je de melding te zien dat het pakket is afgeleverd bij Tele2.
Kortom, er gaat zoveel fout, dat er nauwelijks meer sprake kan zijn van toeval. Blij dat ik van ze af ben. Tele2? Niet doen, er zijn genoeg andere providers.

Een zeer duidelijk excuus, vergezeld door de bezorging van bloemen of het geven van een bloemenbon, vergoeding voor het ineens 'de stekker eruit trekken' (op zijn minst de 'gemiste' dagen). Bovendien zorgen dat de organisatie/logistiek in orde komt. (Ex-klanten benaderen, omdat je zelf je boel niet op orde hebt is een brevet van onvermogen.).\

Ook een klacht indienen over Tele2?