Klacht Tele2: Tele2- Misleiding

Klachtnummer
# 180144
Gebruiker
J.D
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Tele2 sim only afgesloten, In de tussentijd constant belletjes gehad, door de klantenservice, over aanbiedingen van Tele2. Maar niemand heeft mij erop gewezen dat er inmiddels een nieuwe sim only was, waardoor ik veel te veel betaalde omdat ik elke maand een bundel bij moest kopen.

Nadat ik dit heb aangegeven bij Tele2 kreeg ik doodleuk te horen, dat dat mijn eigen verantwoording was.
Is natuurlijk makkelijk praten, zoalng ik teveel betaal word er niks van gezegd, maar als ze geld aan me kunnen verdienen dan weten ze me wel te vinden.

De oplossing

Vergoeding van alle teveel gemaakte kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen