Klacht Tele2: Tele2 3 maanden onterecht afgesloten telefoonabonnement

Klachtnummer
# 251177
Gebruiker
Joyca
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds september onterecht afgesloten van mijn mobiele telefoonabonnement bij Tele2. Wel netjes op tijd betaald en direct betalingsbewijs doorgestuurd naar administratie Tele2. Tele2 is van rekening nr gewijzigd waardoor geld op oude rekening is gestort. Bij andere klanten kon dit direct geregeld worden. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Tele2 stuurt mij naar incassobureau (Bosincasso) en zij mij terug naar Tele2. Al 3 maanden geen oplossing. Zelf al uren kwijt aan bellen en mailen met Tele2 en incassobureau.

De oplossing

Contract per direct ontbinden, geld terug sinds afsluiting. Daarnaast onkostenvergoeding van 75euro voor telefoonkosten en tijd die erin is gestoken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen