Klacht Tele2: Tele2 afspraken gemaakt maar komen niet na het zou opgelost zijn nu eind 2022 nog niet slordig

ward

Dit was mijn klacht vorig jaar.

Nu kreeg ik vandaag een brief lever je spullen in je abbo heb je opgezgd ?
Vreemd ik heb meteen gebeld naar tele2 . Ze vertelde mij over een openestaande rekening maar ik zei mevrouw ik heb niks meer openstaan en toen ging er een lampje brenden dat ik weer in de onderstaande bericht ben beland

2021 :Ben jaren klant bij TEle2 in december is er een afschrijving niet gelukt. Heb daar geen melding van ontvangen inloggen lukt niet. Opeens SMS ontvangen betaal je factuur gebeld met Tele2 ik moest 31,50 overmaken dit gedaan. Nu maand februari zie ik 60 euro is afgeschreven heb gebeld waar dat voor is want ik heb Altijd netjes betaald en 1 maand is er niet goed gegaan en heb er achteraan gebeld en dubbel betaald voor de maand december en februari.
Nu willen ze mij tegemoed komen dat ik de helft betaal voor aansluiting kosten terwijl ik hier niet van op de hoogte ben gebracht en internet ook niet is afgesloten?
Ik ben het hier niet mee eens tele2 weet ook dat ik niet in het systeem kan om mijn factuur te bekijken en ze hebben daar melding van gedaan tor heden heb ik ook geen mail hiervan gekregen.
Fout ligt niet bij mij en nu willen ze dat ik de helft betaal en hun de andere helft.

Heb in februari 2x betaald aan tele2 hun kwamen met een oplossing dat ik de helft moest betalen als tegemoed koming.
Dit gedaan heb vanaf mijn ander bankrekening overgemaakt en alle kenmerken genoteerd.
Nu heeft Tele2 het toch doorgezet naar Bos Incasso ik heb gewoon betaald wat is dit voor slordig werk.

Ik ben jaren klant bij ze maar ik ga per vandaag overstappen.
Ze sturen mij nu door naar bos Incasso ga het met hun maar oplossen gaan jullie zo met klanten om?
Ik heb destijds gedaan wat mij werdt gevraagd.
Heb bewijs dat ik heb betaald wat is afgesproken.
Nu was mij weer verteld je bent afgesloten ik ben nooit afgesloten geweest toen niet en nu nog niet dus ik snap niet waar de fout ligt.
Mailtjes ontvang ik niet dat heb ik toen ook aangegeven dat zou nu opgelost moeten zijn nou dus niet want dan kwam ik er niet zo achter per brief met halve informatie.

Dat ze beter hun administratie moeten doen en mijn betalingen moeten controleren.
Heb toen afspraak gemaakt met medewerker dat ik de helft zou betalen als tegemoetkoming dit heb ik gedaan in februari 2021 nu eind december 2022 probleem nog niet opgelost ??

Ook een klacht indienen over Tele2?