Klacht Tele2: Tele2 app niet te activeren.

Klachtnummer
# 122790
Gebruiker
grootje1964
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb voor mijn dochter een Abbo afgesloten bij Tele2.
nu wil ze de Tele2 app gebruiken maar deze is niet te activeren.
na nu al meer dan 10x gebeld te hebben met de klantenservice is dit nog steeds niet gelukt.
krijg steeds dezelfde smoesjes te horen, en ze sturen het z.g.n. door naar een andere afdeling die het gaat oplossen.
nu ongeveer 12 weken later nog steeds niets geregeld, mijn dochter kan haar verbruik en facturen niet inzien of bijhouden.
is het dan zo moeilijk om zoiets op te lossen?
zelfs de mensen van de klantenservice lukt het niet om te activeren.

De oplossing

ik wil dat dit nu zo snel mogelijk opgelost gaat worden, zodat mijn dochter gewoon in kan loggen op de Tele2 app.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen