Klacht Tele2: Tele2 belooft wat het niet waar maakt.

Klachtnummer
# 314195
Gebruiker
W.J. Verhappen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde telefonisch mijn mobielabonnement opzeggen bij Tele2.
Een medewerker vroeg me naar de reden van opzeggen en ik heb gezegd dat ik bij een andere provider goedkoper (en met betere voorwaarden) uit was.
Omdat ik volgens de medewerker een goede en trouwe klant was wilde hij me een aanbieding doen die iets duurder was en ook iets mindere voorwaarden had.
Ik heb nog mail contact met de medewerker gehad over wanneer het nieuwe abonnement in zou gaan waarop hij antwoordde dat dit elk moment zou kunnen.
Ik heb daarop een datum voorgesteld maar deze datum is inmiddels verstreken en mijn abonnement is niet aangepast.
Ik heb gebeld maar nu blijkt dat de medewerker dit aanbod niet had mogen doen dus trekken ze zich terug ondanks dat ik het aanbod zwart op wit heb.
Dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurd en ik ben destijds toch akkoord gegaan met een slechter bod , maar nu is de maat vol.
Ik zit nu met een maand langere opzegtermijn en heb voor de vakantie niet mijn gewenste bundel die ik wel had kunnen hebben als ze mij niet misleid hadden met hun nepvoorstel.

De oplossing

Het in eerste instantie aangeboden aanbod waarmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen