Klacht Tele2: Tele2 biedt geen oplossing voor defecte smartphone

J. Brands

Ik heb een smartphone van Tele2 (Microsoft Lumia 650). Dit toestel is op 30-04-2016 door een kennis aangeschaft bij Tele2. Ik heb dit toestel van haar overgenomen met het originele aankoopbewijs. Het toetsel vertoont vanaf het begin kuren waardoor het niet te gebruiken is. Het toetsel start meerdere keren per dag spontaan opnieuw op en batterij loopt soms spontaan snel leeg. Ik heb zelf alles geprobeerd (terug naar fabrieksinstellingen, etc). Ik heb het toestel nu 3 keer voor reparatie opstuurd naar Tele2/Dynafix en steeds komt het toestel terug met de omschrijving 'klacht niet geconstateerd'. Probleem is echter nog steeds aanwezig. Tele2 zegt mij niet kunnen helpen en verwijst mij door naar het reparatiebedrijf Dynafix die de reparaties voor Tele2 verzorgt. Dynafix zegt alleen maar, stuur maar op. Dynafix heeft mij ook doorverwezen naar Microsoft(fabrikant van het toestel). Microsoft kan mij echter ook niet helpen.

Een vervangend toestel of geld terug.

Ook een klacht indienen over Tele2?