Klacht Tele2: Tele2 blijft hun denkbeeldige vordering op mij verkopen aan incassoburo's

Klachtnummer
# 110726
Gebruiker
Joeko
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In een brief van 29 Januari 2013 is het TELE2 abonnement van twee jaar voortijdig opgezegd per 1 Maart 2013 ivm verhuizing.
Na uitgebreide correspondentie en eindeloos gesteggel heeft TELE2 uiteindelijk het contract beëindigd per 31 Maart 2013,en nog abonnements- geld van 1 mrt tot 26 mrt gerekend. Tele2 houdt vast aan betaling van 31euro en beeindiging op 31 maart, maar wil niet zeggen waarom pas op 31 maart beeindigd wordt.
Het eerste incassoburo dat door TELE2 wordt ingeschakeld, INTERIM JUSTICIA, stopt de procedure na mijn uitleg, in Juli 2013
Het tweede incasso buro, BOS INCASSO (onderdeel van DAS), stopt de procedure na mijn uitleg in November 2014
In Mei 2015, vertelt het derde incassoburo, LAVG , dat ze een gerechtelijke procedure willen beginnen.
Natuurlijk betaal ik TELE2 31 euro, als zij daar recht op hebben.
Maar ik betaal nog liever 1000 euro aan een advocaat dan onterecht 1euro aan TELE2


De oplossing

TELE2 moet uitleggen waarom zij denken recht te hebben op abonnements geld van 1 tot 27 MRT 2013.
Volgens mij hebben zij daar geen recht op en moeten zij hun vordering intrekken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen