Klacht Tele2: Tele2 doet aan racisme tegen al bestaand klanten.

Klachtnummer
# 354221
Gebruiker
xle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wou heel graag een iPhone xr halen met een abonnement en dan ook de telefoon per maand betalen maar dit kan niet omdat ik een België paspoort heb hoewel ik al 14 jaar in Nederland woon. wat is het nut van een EU als we buitenlands van EU toch anders gaan behandelen. dus nu moet ik gelijk 500 euro betalen allen omdat een paar buitenlands hun hebben opgelicht. dit is geen manier om met je bestaande klanten om te gaan want ze kunnen best zien dat ik altijd al heb betaald. ik mag wel een credit card van Rabobank maar dit kan dan weer niet zo raar.

De oplossing

Ik wil mijn abonnement/ telefoon gewoon kunnen afbetalen net als iedereen. En niet gelijk 500 euro moeten betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen