Klacht Tele2: Tele2 doet niets om eigen fouten recht te zetten.

Klachtnummer
# 292536
Gebruiker
Indekou
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tele2 inde een maand na beeïndiging contract nog een rekening (die ik terugboekte), en stuurt Bos Incasso op me af met de ene vordering na de andere. Aangetekende bezwaarbrief aan Tele2 werd niet beantwoord, en in een aantal telefoongesprekken met Tele2 wordt duidelijk dat zij niets voor mij kunnen doen (bijvoorbeeld de vordering bij Bos Incasso intrekken) en dat ik het gevecht met het incassobedrijf zelf moet aangaan.
Zeer slechte behandeling van ex-klant die zelf altijd zeer punctueel alle rekeningen betaalde.

De oplossing

Tele2 moet de klanten en ex-klanten niet in de kou laten staan als er bewijsbaar door Tele2 fouten worden gemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen