Klacht Tele2: Tele2 glasvezel slechte modem/ internetverbinding

Klachtnummer
# 104835
Gebruiker
rattrap
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hebben 40 mb internetabonnement, maar krijgen soms 20 mb.
Als we verbinding krijgen met de modem, dan hebben we meestal maar 5 mb.
mobieltjes hebben vaak geen wifiverbinding of deze valt vaak weg., Computers precies hetzelfde.
Modem valt regelmatig weg en valt dan ook niet te vinden in de netwerkverbindingenlijst. , bellen met klantenservice levert niets op.
Monteur is paar keer geweest en geeft toe dat de modem niet goed
werkt ( vervangen ), laat staan de wifi-verbinding. Oplossing ; wifi repeaters, terwijl de laptops nog geen 3 meter van de modem staan. vaste kabelverbinding levert niks extra's in snelheid op.
Tele2 zegt dat ze er verder niks aan kunnen doen. Contract beëindigen gaat volgens hun ook niet zonder boete. wij betalen dus eigenlijk voor iets wat we niet krijgen.
Klachten worden na ruim driekwart jaar nog steeds niet opgelost.
Een eigen modem i.p.v. die van tele2 is niet mogelijk volgens monteur.

De oplossing

Wij willen dat het contract ontbonden wordt, zodat we naar een andere provider kunnen gaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen