Klacht Tele2: Tele2 hebben zaken niet op orde

Gebruiker1576233270

Ik heb een nieuw abonnement met telefoon afgesloten. Daarvoor heb ik 365,70 euro overgemaakt. De dag daarna krijg ik een mail dat er geen geld ontvangen is. Als ik dan naar ze toe bel met de vraag hoe het zit krijg ik drie verschillende verhalen tehoren: het geld is ontvangen we weten niet waar het fout gaat, er is geen geld ontvangen, we zijn het geld kwijt. Als oplossing mag ik afwachten tot hun de zaken op orde hebben en dat duurd een week. Na het benoemen dat als dit het begin van onze relatie is dat ik er dan verder geen vertrouwen in heb krijg ik te horen: is dat zo? Los van dat het vrij duidelijk is creëren hun het probleem en hebben ze moeiten met dat toe tegeven dan wel op te lossen. Al met al moet ik nu wachten tot ze me geld gevonden hebben en het terug storten zodat ik eindelijk dan toch ergens anders het zelfde abonnement kan afsluiten.

Voor mij hoeven ze niks meer te doen ik vertrouw er niet op dat ze mij nog kunnen helpen. Maar voor andere klanten in de toekomst mag ik hoopen dat ze niet meer zulke fouten maken, en als ze dat wel doen ze wel goed oplossen en te woordstaan. En mischien wat eerder schuldbewust handelen zou ook wel fijn zijn.

Ook een klacht indienen over Tele2?