Klacht Tele2: Tele2 heeft geen benul van communiceren met de klant en het oplossen van een klacht

Klachtnummer
# 33603
Gebruiker
A.M.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1. Op 10 maart 2011 heb ik een brief met klachten gestuurd naar Tele2. Geen reactie
2. Op 17 juli 2012 heb ik de brief nogmaals verstuurd naar Tele2. Geen reactie
3. Dit jaar een aantal keren moeten bellen omdat gesprekkosten naar het servicenummer nog steeds per minuut werd berekend en niet zoals op de site stond vermeld voor 7,5 cent per gesprek. Uiteindelijk na diverse telefoontjes is dit opgelost.
4. Dit jaar heb ik zeker al 8 a 10 keer gebeld omdat ik mijn beltegoed niet kan zien op MijnTele2 van het nummer van mij en mijn vrouw. Ook staan er diverse gegevens fout in, waardoor er ook verkeerd wordt bezorgd.
5 Een aantal weken geleden heb al deze problemen kenbaar gemaakt middels de chat met het management. Men zou er op terugkomen. Geen enkel reactie!





De oplossing

Graag reactie en oplossing van bovengenoemde problemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?