Klacht Tele2: Tele2 heeft geen verstand van AVG

Klachtnummer
# 403773
Gebruiker
J. Brinksma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn webmail staat op 49% ondanks dat er niks in staat. Dit is zeker 5 jaar geleden aan Tele2 doorgegeven. Ze wisten niet waaraan het lag. Herhaardelijk heb ikhierover contact zonder een oplossing. In de week van 12 nov opgebel. Alles staat goed. Het probleem zou aan IT worden doorgegeven. Op 22-11-2019 bel ik wat de stand van zaken is. Nu krijg ik te horen dat het een oud account is, en in kader van de provacywetgeving deze niet kunnen onderzoeken, omdat ze niet kunnen controleren of het account wel van mij is.
Verder wordt het oude account wel gehandhaafd ten alle tijde hetgeen wel in strijd is met de AVG en andere regelgeving

De oplossing

Ik wil dat het oude account onderzocht, want waarschijnlijk zitten daar mails in die wel verwijderd hadden moeten en niet verwijderd zijn, Ik wil hierover persoonlijk contact met Tele2.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?