Klacht Tele2: tele2 heeft kpn niet stopgezet

Klachtnummer
# 187297
Gebruiker
Hassan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aanbieding bij tele2 gezien. Hier heb ik telefonisch op gereageerd en ze vertelden mij dat ik een abonnement bij tele2 kon nemen en dat zij zouden zorgen voor de overstap. Pas maanden later kwam ik erachter dat ik voor zowel kpn als tele2 heb betaald. Hierop heb ik tele2 en kpn gebeld, maar tele2 zeggen dat ze kpn hebben afgemeld, en kpn zegt dat dit niet gebeurd is. Ik wordt dus van het kasje naar het muurtje gestuurd en niemand zorgt voor een oplossing.

De oplossing

Ik wil graag dat tele2 of kpn de dubbele kosten die ik heb gemaakt terug betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen