Klacht Tele2: Tele2 houdt zich niet aan wettelijke bedenktijd, maakt opzeggen moeilijk/onmogelijk.

Klachtnummer
# 372069
Gebruiker
Water
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het telefonisch bevestigen van een internetabonnement heeft Tele2 niet de wettelijke bedenktijd in acht genomen en het abonnement direct in laten gaan. Dit betekende dat de overstap van KPN als provider niet meer gedaan kon worden. Klantenservice Tele2 wilde niet meewerken aan een oplossing. Ik moest dan maar opzeggen. Ik kreeg te horen dat dit via de website moest. Na 1x invullen van het formulier..... geen bevestiging ontvangen. Daarna nog een keer ingevuld. Weer niks ontvangen. Getracht te bellen, niemand aan de lijn krijgen. Op dezelfde dag dat ik het modem heb ontvangen, deze terug gestuurd. Toen ik wel iemand aan de lijn kreeg werd er gezegd dat ik te laat was en hen abonnementsgeld schuldig ben nu ik voortijdig opzeg.

De oplossing

Het abonnementsgeld niet in rekening brengen en gewoon mijn opzegging accepteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?