Klacht Tele2: Tele2 incasseert onterechte bedragen zonder diensten te leveren

Klachtnummer
# 357362
Gebruiker
H. Reul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

TELE2 incasseert al bijna een jaar onterechte gelden van mijn rekening. Volgens Tele2 voor diensten van Google. Google heeft per mail bevestigd dat zij geen diensten heeft geleverd en ook geen geld van Tele2 ontvangt. Tele2 is niet bereikbaar telefonisch niet in de winkel niet en geeft ook geen mailadres. Dus kan ik de mail van Google niet doorsturen. Tele2 dreigt met achterstand betaling nu ik handmatig ging betalen. Tele2 lost het probleem van teveel geïncasseerde gelden niet op. Reactie van Tele2 is alleen arrogantie GEEN OPLOSSING GEBODEN DOOR TELE2

De oplossing

Herstelt en het teveel betaalde terug boekt. Een klachten manager aanstelt die telefonisch of per mail bereikbaar is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen