Klacht Tele2: Tele2 is een rootzooi

Klachtnummer
# 195030
Gebruiker
qaisali
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik raad niemand aan om iets te doen met tele2.
Een voorbeeld:
Ik kreeg een nieuwe sim kaart 3 dagen na de contract straatdatum. Ik moest mijn simkaart online actieveren. Ik kon al jaren niet inloggen in het mijn tele2 daarom ok niet actieveren. Voor inlog probleem had al jaren meerdere klachten ingedient en heeft niks geholpen. Ik kon de simkaart na 4 dagen niet activeren. Ik probeer te bellen, ben twee uur mee bezig geweest, maar de klantenservice nummer is niet bereikbaar. Ik zie een melding dat ze vrijdag vanaf 15:00 uur hiermee problemen hebben (leuk). Ze hebben de telefoon uitgezet dus je kan ze niet bereiken, en als je iemand aan de lijn hebt over een aantal dagen, dan wordt je niet aardig gevonden en ze gaan de telefoon ophangen. Ik betaal nu daarom voor dubble contract. Ik zoek nu een manier om mijn nummer te behouden bij een andere provider maar ik kan de klantservice niet bereiken om mijn account opzegen.

De oplossing

Activeer mijn nieuwe kaart en opzeg mijn contract vanaf 8 dec 2016.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen