Klacht Tele2: Tele2 is een rootzooi

# 195030
qaisali

Ik raad niemand aan om iets te doen met tele2.
Een voorbeeld:
Ik kreeg een nieuwe sim kaart 3 dagen na de contract straatdatum. Ik moest mijn simkaart online actieveren. Ik kon al jaren niet inloggen in het mijn tele2 daarom ok niet actieveren. Voor inlog probleem had al jaren meerdere klachten ingedient en heeft niks geholpen. Ik kon de simkaart na 4 dagen niet activeren. Ik probeer te bellen, ben twee uur mee bezig geweest, maar de klantenservice nummer is niet bereikbaar. Ik zie een melding dat ze vrijdag vanaf 15:00 uur hiermee problemen hebben (leuk). Ze hebben de telefoon uitgezet dus je kan ze niet bereiken, en als je iemand aan de lijn hebt over een aantal dagen, dan wordt je niet aardig gevonden en ze gaan de telefoon ophangen. Ik betaal nu daarom voor dubble contract. Ik zoek nu een manier om mijn nummer te behouden bij een andere provider maar ik kan de klantservice niet bereiken om mijn account opzegen.

Activeer mijn nieuwe kaart en opzeg mijn contract vanaf 8 dec 2016.

Ook een klacht indienen over Tele2?