Klacht Tele2: Tele2 is niet in staat om enig empathie te tonen, een echte lijken pikker

Michael Elia

Ik heb in september gemeld dat mijn vader overleden was en dat zijn abonnement per direct gesloten moest worden, in oktober kreeg hij (ja mijn vader) een aanmaning dat als hij zijn maandrekening van sept niet zou betalen dat zijn telefoon afgesloten zou worden?! Ik heb toen nogmaals gebeld dat hij was overleden en dat ik de erfenis heb verworpen. Vandaag 25 november krijgt mijn vader een brief van het incasso bureau tele 2 had zich tot hen gewend dat mijn vader sinds september zijn rekening niet had betaald (joh) het abonnement was nu afgesloten maar of hij even voor het einde van deze week de rest schuld wil betalen?! Tele 2 is een schandalig harteloos bedrijf, dat duidelijk over lijken gaat

Ik wil dat het bedrijf mij laat rouwen om de dood van mijn vader, die ik zelf heb moeten reanimeren na dat ik hem gevonden heb. Na deze traumatische gebeurtenis verdien ik rust. Zo als meerdere malen is beloofd door Tele2

Ook een klacht indienen over Tele2?