Klacht Tele2: tele2 kan niet leveren wat ik besteld heb

Klachtnummer
# 35109
Gebruiker
Gurby
Datum
0 reacties

Details

De klacht

voor ik ging verhuizen op tele2 website gecheckt of internet en hd tv+opname mogelijk is op de postcode, dit blijkt het geval. Dus ik bestel Internet en iTV - Pluspakket.
Nu woon in op het adres en kan tele2 geen HD tv en opnemen leveren, ik ontving een basispakket.
Gebeld met Tele2 en men onderkent het probleem, ik zit buiten het bereik van de mast voor het bestelde. Ziggo levert wel alles.
Men is niet van plan mijn contract per direct op te zeggen.
Dit is dus niet eerlijk, want ik wil hebben wat ik besteld heb. Werk in avond- en nachtdienst en wil daarom juist mijn favoriete avondprogramma's opnemen.

De oplossing

Tele2 moet mijn contract met hun per direct stoppen zodat ik bij Ziggo verder kan, die wel alles kan leveren in dit gebied. Meeste bewoners hier zijn bij Ziggo. Had ik dat maar eerder geweten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen