Klacht Tele2: Tele2 komt haar belofte niet na

Klachtnummer
# 250499
Gebruiker
AnneAnne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen kosteloze opzegging bij geen IS/RA punt, terwijl dit telefonisch toegezegd is. Zelfs als ik navraag om het gesprek terug te luisteren waarin dit besproken wordt, wordt dit meermaals geweigerd. Dit voelt zeer onprettig

De oplossing

Een kosteloze opzegging en zelfs geen twee maanden abonnementskosten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen