Klacht Tele2: Tele2 laat klant links liggen

Klachtnummer
# 128517
Gebruiker
Bart616
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wat heb ik gedaan om met Tele2 in contact te komen :
x gebeld
1 brief gestuurd naar hoofdkantoor
6 vragen gesteld op het Tele2 forum
6 Moderators op het Tele2 forum een privé bericht gestuurd
Email gestuurd aan Web-care (Ciana van Tele2)
En monteur zou bellen jaja echt niet
Het forum staat vol met deze klacht (traag internet)
En Tele2 weet dit maar doet gewoon niets

Zo ga je toch niet om met klanten die al 15 jaar bij Tele2 zitten.

Dit jaar veel storingen gehad en per storing +/- 2 dagen dat ik geen signaal had voor tv,internet,bellen.

De snelheid is met de helft gedaald na de nieuwe zenderindeling met extra HD zenders van de 11 Mbit die ik zeker mag verwachten van Tele2
Providertest.nl uitkomst centrale afstand 1615 mtr verwachte snelheid 11 Mbit down en 2 Mbit up
Ik heb een ADSL download snelheid test gedaan (door Tele2 zelf aangegeven www.speedtest.net/nl/ ) en kom op 6.20 Mbit Download en 0.79 Upload met UTP kabel van 2 mtr rechtstreeks op de modem

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen