Klacht Tele2: Tele2 legt schuld fout bij consument

Klachtnummer
# 264684
Gebruiker
avgeel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 juni een abonnement bij Tele2 besteld. Dit zou mijn 2e abonnement bij deze provider worden. Ik heb telefonisch mijn aanvraag ingediend en alles ging goed. Vandaag tussen 3 en 5 zou mijn nieuwe telefoon met abonnement geleverd worden. Helemaal gelukkig natuurlijk!

Dus de koerier komt en al mijn gegevens worden gecontroleerd. Wat blijkt er is een fout gemaakt met mijn tussenvoegsel. Dit moest van zijn, maar er is van van ingevoerd. De bestelling mocht dus niet geleverd worden.

Vervolgens meteen contact gezocht met Tele2, maar nu kom ik niet door de BKR check heen, omdat er teveel abonnementen lopen.. Dit lijkt me toch echt de omgekeerde wereld!!
Tele 2 heeft een fout gemaakt door 2x mijn tussenvoegsel in te voeren. Vervolgens kom ik niet door de BKR check en mag ik al mijn gegevens gaan opvragen om te bewijzen dat ik dit abonnement van wel €29 in de maand aankan. Doordat deze bestelling nu is geannuleerd kan ik ook nergens anders meer een abonnement afsluiten! Het moet echt niet gekker worden!

De oplossing

Aansluiting van mijn bestelde abonnement dat wel was goedgekeurd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen