Opgelost door Tele2: Tele2 leveringsproblemen toestel bij verlengingsaanbod niet mijn probleem maken!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 256582
Gebruiker
A.H. Brinkman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn abonnement is bijna afgelopen (1 maand). Uiteindelijk toch maar gebruik gemaakt van een verlengingsaanbod met toestel. Ik dacht dat ik mij vergist had, order geannuleerd. Volgende dag opgebeled dat ik toch nog deze order wilde doorzetten. Dat kon, wat erg plezierig was. Die middag volgt maar geen mail over een afleverafspraak ("u heeft het toestel dan morgen waarschijnlijk nog"). Ik blij want mijn oude toestel is niet meer 100%. Dus vervolgens nog maar eens gebeld omdat ook mijn contractverlenging niet werd afgerond in mijn Tele2. "Nee hoor alles gaat goed, als u 23 april nog niets heeft gehoord, moet u maar even bellen". Pardon, een maand wachten?? Tuurlijk niet... "Oh wacht even er is iets fout gegaan met de order". Ik moet tot na het weekend wachten want dat kan pas binnen 48 uur opgelost worden. Goed..... "Maandag bellen we u terug om 14:00. OK"? Ja is goed. Maandag belt niemand. Ik bel dan maar. "Oh ja vervelend, wat is het probleem"? "Ja meneer ik zie dat er vervolgens helemaal niets is gedaan met het probleem afgelopen vrijdag". "Erg vervelend voor u zeg". "Ja ik moet er wel bij vertellen dat dit probleem door moet naar order management en dat duurt 15 werkdagen"? Wat zegt u 15 werkdagen!! Eerst wordt mij dus gezegd dat ik na 1 dag een toestel heb, dan wordt het na het weekend... Dan wordt er dus niets mee gedaan en nu wordt het weer 15 dagen later. Niets blijkt mogelijk te zijn ook niet het toestel ophalen in één van de eigen Tele2 winkels. De klantenservice is blijkbaar getraind in veelvuldig excuses maken maar niet in het oplossen van problemen. Meerdere toezeggingen worden niet gerealiseerd en door problemen in hun systemen moet de klant dus wachten, met een belachelijke doorlooptijd!

Gewenste oplossing

Ik wil mijn toestel wat bij mijn verlengingsaabod #Tele2 hoort ontvangen zonder vage problemen en onzinnig lang wachten. Het product wat je aanbiedt moet je ook gewoon leveren!
Geboden oplossing
Ik heb na precies een week mijn toestel toch ontvangen. Het afleveren ging niet vlekkeloos (eerste afspraak had de vervoerder het toestel nog niet ontvangen). Maar... binnen een week kan ik wel mee leven en ben ik als klant toch nog tevreden uiteindelijk. Als ik dat nu direct had geweten..... 1 week is toch wel heel wat minder lang wachten dan de gecommuniceerde 3 weken wachttijd!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen