Klacht Tele2: tele2 levert bestelling in, numerbehoud wel overgenomen nog geen sim + toestel

dialet

op 11/9 abonnement met toestel gekocht, nummerbehoud zou per 28/9 ingaan. Ik kreeg echter toestel en simkaart niet geleverd. Meermaals gebeld, zou allemaal goed komen. Inmiddels is nummerbehoud gister overgenomen en ben dus niet meer bereikbaar.. tele2 zegt bericht is doorgezet naar ordermanagement, was eerst wachttijd 2 werkdagen, toen 5 werkdagen en gister op de 5e werkdag werd verteld dat ik er nog wel 1,5 week (!) bij op moet tellen maar geen garantie dat mijn probleem dan ook opgelost zal zijn.... al 4,5 uur aan de telefoon gehangen en geen stap dichterbij een oplossing. ik begin te geloven dat tele2 wel verkoopt, maar niet levert... ook de tegenstrijdige berichten en adviezen die ik krijg vind ik zeer kwalijk

1. dat mijn toestel en simkaart geleverd wordt! Het abonnement is al ingegaan
2. Dat het niet alleen MIJN maar ONS (= ook van tele2) is
3,. Plus een compensatie lijkt me op zijn plaatst (heb bijv al heel veel belkosten naar klantenservice gemaakt, factuur loopt en kan geen gebruik maken van de diensten)

Ook een klacht indienen over Tele2?