Klacht Tele2: tele2 levert niet ..

Klachtnummer
# 80435
Gebruiker
nans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sedert afgelopen zaterdag 11 maart geen televisie. Vanaf zondag geen internet en vaste telefoon. Maandag was het internet en vaste telefoon weer te gebruiken. Maar de televisie doet het op dit moment, woensdag 15-10-2014 nog steeds niet. Wel 20 keer gebeld naar de klantenservice, maar deze had steeds 10 wachtende voor mij. Na een half uur wachten de eerste keer, bleef het aantal wachtenden steeds 10. Op de site was geen vermelding van een storing. Ik heb alles gedaan om met Tele2 contact te maken. zonder resultaat. Was tot heden zeer tevreden over dit bedrijf. Maar de totale stilte van hun zijde en het feit, dat ik niet met het bedrijf in contact kan komen is niet van deze tijd en is erg frustrerend.

De oplossing

contract nakomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen