Klacht Tele2: tele2 mobiel ellende

Klachtnummer
# 48526
Gebruiker
michael
Datum
0 reacties

Details

De klacht

sinds november heb ik mijn abbo laten verlengen via tele2,
tot nu toe heb ik nog amper gebruik kunnen maken van de internet bundel van tele2.
Ik heb al diverse malen gebeld met de helpdesk, die iedere keer mijn telefoon handmatig
laat instellen om gebruik te kunnen maken van het 3g netwerk.
Dit laatste is natuurlijk erg behulpzaam maar als je dan even uit het bereik gaat bv auto ritje dan is de ellende erweer en moet ik weer min telefoon opnieuw instellen.
Hiervoor had ik vodafone en nooit problemen!

De oplossing

beëindiging contract daar de problemen mijns inziens nooit opgelost gaan worden zodat ik een permanente internet verbinding heb op mijn mobiel.
Ik ben afhankelijk van mijn mobiel ivm werk en heb al diverse orders misgelopen door deze rariteiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen